1. De ce sa mă înregistrez?

Calitatea de abonat iți permite accesul la o gama completa de informații si servicii cu ajutorul cărora:

  • poți comanda orice produs doar printr-un singur click, fără a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
  • poți urmări starea comenzii tale, fără a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relații cu Clienții din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp și bani;
  • poți primi informații personalizate în funcție de listele tale de lectură și de cumpărături de pe site;

2. Cum mă înregistrez?

În bara din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Înregistrare” și completezi câmpurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail și alege o parolă pentru noul tău cont. Apoi apeși butonul „Înregistrare” și în scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la înregistrare.

3. Ce se întâmpla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informațiilor, putem oferi terților anumite date generice conținute în formularul de înregistrare, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de client sau în cazul în care acest lucru este necesar pentru a respecta legea și procedurile judiciare.

4. Cum comand?

Prin intermediul MagEVO.ro poți comanda online, cu plata ramburs, sau prin card bancar, produsele pe care le dorești.

Astfel economisești timp și bani. Fiecare produs pe care dorești să-l cumperi trebuie să fie adăugat în coșul tău de cumpărături. În dreptul fiecărui produs exista un buton de „Adaugă in coș” care iți va adaugă produsul selectat direct în coșul tău de cumpărături.

Coșul tău de cumpărături este actualizat permanent, va apărea mereu în bara de meniu din partea de sus a paginii. Acolo poți:

  • modifica cantitatea fiecărui produs ales;
  • vizualiza costul produselor alese;

În clipa în care dorești să finalizezi comanda, apasă butonul „Vezi cos”.

Acest pas te va duce într-o fereastră în care vei completa datele tale personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plată și de expediere a produselor dorite. După completarea tuturor acestor informații, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. La e-mailul de confirmare a comenzii, recomandăm și verificarea secțiunii de „Spam in căsuța de e-mail, în cazul în care un e-mail de confirmare nu este primit.

Odată completate, aceste date vor rămâne înregistrate în contul tău și nu va mai fi necesar să le introduci din nou în cazul unei noi comenzi, decât daca dorești să le modifici, ca de exemplu o alta adresa de livrare.

5. Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate.

6. Cum se procedează cu comenzile?

În general comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși o zi lucrătoare de la primirea comenzii în cazul unora dintre produse sau o perioadă superioară de timp în cazul altora.

Acestea sunt onorate în ordinea intrării și în limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificată și actualizată zilnic, există totuși posibilitatea comandării unui produs care nu se mai află in stoc.

În acest caz, în momentul preluării comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea parțiala a comenzii. În situații speciale (perioade de vârf, vacante etc.) pot apărea întârzieri în operațiunile de prelucrare și livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate în weekenduri și în perioada sărbătorilor legale. Acestea urmează să fie procesate începând cu următoarea zi lucrătoare.

7. Pot să fac o cerere de ofertă pentru un produs care nu se afla pe Site ?

Da, În cazul în care doriți un anumit produs mai „special” și nu există pe site sau în stoc furnizor (ex. Piese auto, auto accesorii , etc), se poate face o cerere de ofertă. Puteți să ne trimiteți o cerere de ofertă pentru produsul dorit la adresa de e-mail vanzari@magEVO.ro sau prin contact direct pe telefon.

În general ca și la alte comenzi, comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși o zi lucrătoare de la primirea comenzii în cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora.

Se analizează și se studiază (din partea de furnizori, preturi , calitate , posibilitate de livrare , etc.) și se anunța clientul cu una sau mai multe oferte de preț dar doar dacă este posibil, ca de exemplu (costurile, mărcile , etc.) Clientul are la rândul lui dreptul de a analiza oferta și să ne anunțe prin e-mail sau direct prin contact telefonic de alegerea luată.

8. Daca prețul afișat este diferit de prețul real?

Prețurile produselor de pe site sunt exprimate în lei, includ TVA  și sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Dacă ați comandat un produs cu prețul afișat eronat, veți fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda în noile condiții.

9. Recepția produselor

Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în scris pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.

Prin semnarea fără obiecții a bonului de livrare primit de către curier, clientul recunoaște primirea în condiții bune și în totalitate a produselor comandate. Orice reclamație ulterioară cu privire la viciile aparente ale produselor nu va mai fi luată în considerare.

10. Cum pot returna un produs sau o comanda?

În termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțarea la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

11. In ce condiții pot returna produsele?

Acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factură, certificate de garanție etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la momentul primirii, fără deteriorări, fără defecte sau fără alte urme de uzura/folosire a produsului respectiv. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.