Livrare & returnare

Mai multe detalii despre procesul de Returnare, Service și Garanție se regăsesc în secțiunea de Întrebări & Răspunsuri

Livrarea produsului

1. Comandă produsul dorit de tine

2. Un e-mail de confirmare pentru comandă va fi trimis. Recomandăm verificarea secțiunii de Spam în cazul în care nu primești o confirmare.

3. Comanda va fi procesată și expediată în cel mai scurt timp posibil.

4. Ridică comanda

Articole mici

Ce înțelegem prin articole mici?

Articole și produse majoritare , cu excepția aparatelor majore de bucătărie/spălătorie și a televizoarelor de peste 43 inchi.

Articole mari

Ce înțelegem prin articole mari? 

Electrocasnice majore cum ar fi mașini de spălat vase, mașini de spălat rufe, uscătoare de rufe, frigidere, congelatoare, cuptoare și televizoare de peste 43 inchi.

Metode de plată

La MagEVO, acceptăm cu plăcere diverse metode de plată pentru a vă oferi flexibilitate și confort. Puteți plăti prin ordin de plată, prin procesatorul nostru de plăți sau numerar. Alegerea este a dumneavoastră!

Pentru comenzile efectuate cu ordin de plată, vă rugăm să ne contactați pentru a finaliza tranzacția.

Retur & Garanție și Service

Mai multe detalii despre modul și condițiile de eligibilitate pentru Returnare, Garanție si Service, se regăsesc în secțiunea de Întrebări & Răspunsuri

Pentru returnarea unui produs, este obligatoriu:

  • Echipament complet echipat, accesorii etc. Lipsa echipamentului complet sau orice alt fel de accesoriu aferent produsului, va duce in mod automat la respingerea lui.

  • Produsul trebuie să fie intact, și nu trebuie să aibă urme de uzură sau șocuri mecanice suferite, care implicit diminuează valoarea lui si resping asupra sa dreptul de returnare. 
  • O factură care să ateste faptul că produsul a fost achiziționat prin intermediul MagEVO.ro

  • Carnet de garanție fizic/digital.

Rambursare

Banii pentru marfa vor fi returnați în termenele stabilite de legislația în vigoare.

Legea care reglementează drepturile consumatorilor în România, inclusiv dreptul de returnare a produselor în termen de 14 zile, este Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

Conform acestei legi, consumatorii au dreptul să returneze produsele achiziționate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi necesar să justifice decizia și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare a produselor.

Ai nevoie de ajutor? Contactează-ne

  • 0755 609 307
  • Facebook
  • Instagram
  • E-mail: office@magevo.ro

Ajuta-ne cu o urmărire și pe:

Întrebări & Răspunsuri

Mai jos se regăsesc întrebări și răspunsuri despre procedurile MagEVO

Cum pot verifica statusul comenzii mele?

Poți verifica statusul comenzii  accesând secțiunea "Contul Meu" și apoi "Comenzile Mele".

Care sunt opțiunile de plată acceptate?

Acceptăm plată prin intermediul cardului bancar prin procesatorul nostru de plăti., Ordin de plată dar și prin intermediul metodei de plată Ramburs.

Numerar la livrare:

Dacă ați plasat o comanda, și metoda de plată aleasă a fost numerar la livrare, urmează să fiți contactat pentru a fi validată.

Ordin de plată:

Pentru comenzile care au ca metodă de plată transfer bancar/ordin de plată, este necesară efectuarea plăti în contul nostru. Pentru acest pas, urmează să fiți contactat pentru a finaliza comanda. 

Metoda de plată prin transfer bancar este o variantă foarte sigură din toate punctele de vedere. După ce plata pentru comandă a fost făcută iar banii au intrat in contul firmei o sa primiți mai departe confirmarea de livrare aferentă fiecărei comenzi efectuate.

Pentru acest aspect, toate comenzile la care va fi necesar achitarea prin ordin de plată, veți fi contactat de un coleg din echipa MagEVO, pentru a putea finaliza acest proces foarte simplu. 

La MagEVO încurajăm plățile online și susținem confortul de a efectua totul digital cu un singur click, fără griji și stres. 

Cât durează livrarea comenzii mele?

Timpul de livrare este de 2-3 zile lucrătoare din momentul în care comanda a fost procesată de MagEVO.

În atenția comenzilor efectuate în zilele de weekend, zilele de sărbători legale și în afara intervalului orar 09:00-16:30, acestea vor intra în procesare începând cu următoarea zi lucrătoare.

Cum pot obține asistență clienți?

Pentru asistență, poți să ne trimiți un e-mail la adresa de mail din secțiunea contact, sau să apelezi numărul nostru de telefon. Echipa noastră este pregătită pentru a te ajuta cu orice întrebare sau nelămurire.

Transport

Livrarea produselor se va face strict prin intermediul partenerilor noștri specializați in condiții de curierat.

Termenul de livrare este de 2-3 zile lucrătoare din momentul în care comanda a fost procesată de MagEVO.

  • Comenzile efectuate în intervalul orar 09:00-16:30, vor intra în procesare în aceiași zi. 
  • Comenzile efectuate după intervalul orar 09:00-16:30, vor intra în procesare începând cu următoarea zi lucrătoare.
  • În atenția comenzilor plasate în zilele de weekend sau în zilele de sărbători legale, acestea urmează să intre în procesare începând cu următoarea zi lucrătoare.

 

1.ARTICOLE MICI

Articole și produse majoritare , cu excepția aparatelor majore de bucătărie/spălătorie și a televizoarelor de peste 43 inchi.

Transport in valoare de 21 de RON la comenzi  sub 500 de RON.

Transport GRATUIT la comenzi de peste 500 RON. Excepție fiind doar la electrocasnicele mari.

2.ARTICOLE MARI

Electrocasnice majore cum ar fi mașini de spălat vase, mașini de spălat rufe, uscătoare de rufe, frigidere, congelatoare, cuptoare și televizoare de peste 43 inchi.

Transport in valoare de 120 de RON la comenzi de sub 5000 de RON.

Transport GRATUIT la comenzi mai mari de 5000 de RON.

Returul produselor

Produse care nu sunt eligibile pentru returnare.

Produsele următoare sunt excluse de la dreptul de returnare, cu excepția cazului în care sunt sigilate sau cutia lor nu a fost deschisă și nu prezintă semne că a fost manipulată:

  1. Produsele din categoriile de muzică și filme, licențe software, jocuri PC și jocuri pentru console pot fi returnate cu condiția ca să fie intacte, în ambalajul lor original, fără semne de deschidere.
  2. În cazul în care produsele sunt, după livrare, amestecate inseparabil cu alte elemente datorită naturii lor.
  3. Produsele consumabile, cum ar fi acumulatorii, bateriile, becurile, cartușele de imprimantă etc., nu pot fi returnate decât dacă sunt sigilate sau ambalate în condiții intacte fără urmă de folosire sau deschidere.
  4. Nu se pot returna produsele din categoriile legate de sănătate sau igienă, precum căștile de tip "in ear" și cu microfon, șosetele, lenjeria intimă etc.
  5. Produsele de îngrijire personală sau accesorii medicale utilizate, cum ar fi aparatele de tuns, aparatele de ras, epilatoarele, perii rotative, produsele de îngrijire dentară, termometrele, produsele de îngrijire cosmetică etc., nu pot fi returnate.
  6. Nu se acceptă returnarea produselor cosmetice care sunt vândute cu cutie și folie sigilate, precum și parfumurile si etc.
  7. Produsele de întreținere și cosmetica auto care au fost desigilate sau utilizate nu pot fi returnate.
  8. Produsele fabricate conform specificațiilor furnizate de consumator sau personalizate în mod explicit, cum ar fi extensiile de garanție, serverele sau PC-urile non-standard, nu sunt eligibile pentru returnare
  9. Serviciile prestate consumatorului, cum ar fi testarea, asamblarea, montarea componentelor sau orice alt serviciu enumerat în categoria Servicii, nu pot fi returnate.
  10. Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe suport material, cum ar fi aplicațiile software și jocurile livrate printr-un link de descărcare și o cheie de activare, nu poate fi returnată.
  11. Produsele aduse în stoc în urma unei comenzi speciale fermă și plătite în avans nu sunt eligibile pentru returnare.
  12. Produsele din categoria Fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte și altele) nu pot fi returnate dacă nu se află în aceeași stare în care au fost livrate, adică nepurtate, fără pete sau rupturi, și cu eticheta intactă.
  13. Returnarea foliilor pentru telefoane, tablete sau eBook readere este posibilă numai în situația în care acestea sunt sigilate și nu au fost deschise sau utilizate.

Aceste restricții sunt în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, articolul 16.

 

Condiții de returnare a unui produs:

  • În cazul în care produsul va fi returnat în termenul legal oferit de legea în vigoare, acesta trebuie să bifeze cerințe obligatorii pentru dreptul de retur.
  • Produsul sau produsele trebuie să fie returnate în același mod în care au fost primite în momentul în care a fost efectuată comanda pentru acesta. Produsele nu trebuie să aibă urma de uzură sau orice alte avarii care pot afecta în mod direct valoarea produsului, care în mod automat îi va scădea valoarea de vânzare. 
  • Produsele returnate urmează a fi atent verificate de către departamentul specializat.
  • Clientul are obligația de a suporta în totalitate costurile de returnare pentru produs/produse. 
  • Prin citirea celor menționate mai sus, clientul a luat la cunoștință toate cele menționate anterior, și își oferă acordul în ceea ce înseamnă procedura de returnare a unui produs/produse.
  • Așadar MagEVO nu poate fi tras la răspundere pentru cele menționate mai sus si nu pot fi aduse obiecții ulterioare. Fiecare client are dreptul de a citi cu atenție și a vizualiza această procedură, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora.

 

Produsul nu este acceptat dacă lipsește cel puțin una dintre următoarele:

  • Echipament complet echipat;

  • O chitanță sau o factură care să ateste faptul că produsul a fost achiziționat prin intermediul MagEVO.ro

  • Carnet de garanție;

Banii pentru marfa vor fi returnați în termenele stabilite de legislația în vigoare.

Legea care reglementează drepturile consumatorilor în România, inclusiv dreptul de returnare a produselor în termen de 14 zile, este Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

Conform acestei legi, consumatorii au dreptul să returneze produsele achiziționate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi necesar să justifice decizia și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare a produselor.

Service și Garanție

1.Termenul de garanție este egal atât pentru persoane fizice dar și juridice?

  • Garanția de 24 de luni este valabilă pentru persoanele fizice, iar pentru persoane juridice este de 12 luni.
  • In dreptul fiecărui produs, este specificată garanția oferită, aceasta poate să difere după caz.
  • Unele produse conțin în dreptul rubricii de garanție (999), asta înseamnă mai exact Life Time/pe viată.

2.Am un produs defect, ce să fac?

  • Dacă un produs din diverse motive este defect, care nu au fost din vina unui șoc mecanic sau o utilizare incorectă, produsul va fi trimis în unitatea noastră specializată și acreditată, ulterior urmează a fi investigat pentru stabilirea concretă a defectului. 
  • Pentru situațiile de genul, trebuie să ne contactați fie la numărul de telefon din Website, fie pe adresa de e-mail vanzari@magevo.ro, pentru completarea unei fișe de service după fiecare caz în parte, care va fi trimisă ulterior pe e-mailul clientului.

3.Cum se procedează cu transportul către unitatea de Service a unui produs defect ?

  • Produsele destinate departamentului nostru de service, vor fi trimise în mod direct către Service prin intermediul serviciilor de curierat acreditate.
  • MagEVO, în calitate de distribuitor, oferă clienților persoană fizică un termen de garanție legal de minim 2 ani de zile iar pentru persoanele juridice 1 an, conform legislației în vigoare din Romania.
  • Trimiterea produsului defect către unitatea noastră de Service, este în totalitate responsabilitatea clientului, sau a unității specializate de service. Clientul va trebui sa se asigure de ambalarea corespunzătoare si cat mai în siguranța a produsului, după caz. Totodată este in întregime responsabil pentru ambalarea corectă a produsului care urmează să fie trimis în unitatea de service.
  • În momentul în care clientul dorește să trimită un produs în unitatea de service, este responsabil în întregime cu achitarea contravalori serviciilor de transport spre unitatea de Service, după caz. Ulterior, MagEVO, va fi responsabil cu achitarea serviciului de transport care rezultă returnarea produsului spre client, după soluționarea procedurii de Service, după caz. Totodată, avem o lista de parteneri acreditați în proceduri de service, în care pot să difere modalitățile de expediere a produselor. Aici recomandăm verificarea/citirea rubricii dedicată partenerilor noștri acreditați, care poate fi găsita mai jos pe aceasta pagină. În unele cazuri, produsele necesită o altă procedură de service și expediere. La nevoie ne puteți contacta pentru a primi ajutor suplimentar din partea echipei MagEVO.
  • În urma celor menționate mai sus, clientul confirmă, că este de acord cu procedura de service, fără a aduce alte obiecții în tot ce înseamnă procesul descris mai sus.
  • Așadar MagEVO nu poate fi tras la răspundere pentru cele menționate mai sus si nu pot fi aduse obiecții ulterioare. Fiecare client are dreptul de a citi cu atenție și a vizualiza această procedură, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora.

4. Produsul meu nu poate fi reparat, ce se întâmplă mai departe?

  • Dacă produsul este trimis în service pentru remedierea defectului reclamat, și nu poate fi reparat, se va înlocui dacă acel produs există în acel moment în stoc, sau se va emite factură storno.
  • Condițiile de mai sus sunt valabile doar dacă produsul se află în perioada de garanție și nu prezintă deteriorări fizice sau defectul nu este din vina unui comport abuziv și eronat asupra produsului.

5.  Care este termenul de soluționare a procedurii de service?

  • Termenul de soluționare este de 15 zile calendaristice, începând cu data trecută pe AWB-ul de expediere spre service de la client.

6. Daca un produs este livrat cu defecte sau probleme de fabricație cum se procedează mai departe?

  • Produsele cu defecte de fabricație confirmate de către departamentul specializat se soluționează imediat după testare.
  • Vor intra pe procedura DOA proprie fiecărui brand in parte.

7. Produsul meu a sosit defect, ce fac?

Dacă produsul comandat a sosit cu defecte de fabricație care nu sunt din vina clientului final sau a altor persoane, vă rugăm să ne contactați în termen de 48 de ore de la primirea comenzii. Ulterior eventualele reclamații nu vor fi luate în considerare.

  • Așadar MagEVO nu poate fi tras la răspundere pentru cele menționate mai sus si nu pot fi aduse obiecții ulterioare. Fiecare client are dreptul de a citi cu atenție și a vizualiza această procedură, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora.
Nu fac obiectul garanției produsele care

Nu sunt acoperite de garanție produsele care:

1.Prezintă defecte fizice, precum lovituri, crăpături, ciobituri, sau componente/piese arse ori sparte.

2.Au etichete sau sigilii de garanție care sunt deteriorate, îndepărtate sau modificate.

3.Sunt utilizate în condiții neadecvate, precum tensiuni de alimentare necorespunzătoare, manipulare incorectă, expunere la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, utilizare în medii cu umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, software parolat etc.

4.Au fost supuse unor setări și instalări incorecte.

5. Prezintă surse defecte, cum ar fi condensatori distruși, etc.

6.Se constată intrarea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor.

7.Prezintă manipulări mecanice sau intervenții plastice asupra produselor.

8.Au suferit conectări sau deconectări în timpul funcționării echipamentelor, sau alte proceduri dăunătoare produsului, etc.

9.Prezintă infectare cu viruși, sau modificări incorecte alte software.

10. În timpul procesului de instalare, s-au utilizat programe eronate sau alte drivere și aplicații decât cele originale, și de asemenea, produsele au fost instalate sau activate de către anumite persoane neautorizate pentru a face acest lucru. 

Parteneri Service

În aceasta secțiune pot fi regăsiți o parte dintre partenerii noștri acreditați. Pentru anumite produse, este nevoie de contactul în mod direct al clientului cu departamentul de service destinat, pentru a afla modalitățile de soluționare după caz a defectului unui produs. Mai exact, clientul va fi responsabil și va urma pașii indicați de către partener pentru trimiterea produsului defect în service, ulterior, comunicarea fiind între client și partenerul nostru de Service. 

Mai jos sunt doar o parte dintre partenerii noștri, pentru mai multe detalii vă rugam să ne contactați telefonic.

1.Service CANDY

http://www.candy.ro/ro_RO/asistenta-tehnica 021.9138, suport@candy.ro

2. Service ARCTIC

Produsele constatate defecte în perioada de garanție se rezolvă apelând Call Center-ul Arctic: 0245.605.111 (apel taxabil în rețeaua Romtelecom) 0372.015.111 (apel taxabil în rețeaua Vodafone)

3. Service BEKO

Produsele BEKO constatate defecte în perioada de garanție se rezolvă apelând Call Center-ul Beko. 0245.605.111 (apel taxabil în rețeaua Romtelecom) 0372.015.111 (apel taxabil în rețeaua Vodafone)

4. Service HEINNER

Produsele defecte în perioada de garanție trebuie să ajungă la depozit însoțite de o copie a facturii de achiziție.

Se contactează service-ul autorizat Depanero la link-ul următor: https://www.depanero.ro/ sau la telefon: *4114

5. Service APPLE

Produsele APPLE defecte în perioada de garanție se rezolvă la unul din Service-urile Autorizate APPLE, accesând următorul link:

https://locate.apple.com/ro/ro/service/?pt=4&lat=44.46582436999999&lon=26.082708163333322

Acte necesare : Copie după factura de achiziție + certificatul de garanție.

6. Service PEGAS

Pentru probleme apărute în perioada de garanție, contactați service-ul autorizat la adresa de mail : service@bicicletapegas.ro sau direct pe site-ul Pegas : https://bicicletapegas.ro/contact

7. Service ASUS

 www.depanero.ro, sau la telefon: *4114

8. Service LENOVO 

Se apelează la service autorizat: https://www.depanero.ro/, sau la telefon: *4114

9. Service HP

Pentru suport tehnic și asistentă telefonică, mai multe detalii la link-ul de mai jos: http://www8.hp.com/ro/ro/contact-hp/phone-assist.html

10. Service CANON

Se apelează la service autorizat Canon prin următorul link : http://www.crisprofessionalservices.ro/contact

Formular de contact

Dacă aveți nevoie de mai mult ajutor, ne puteți contacta și prin formularul de contact de mai jos, si o sa revenim cu un răspuns, fie pe e-mail fie telefonic.